Rust Console Edition - Public Test Branch
The Staging branch is where the development team tests future content updates. It's a chance to try out new content before the official release, and to report any bugs you find along the way, making the final product a better experience for everyone! Due to content being new, you may experience more issues on the Staging Branch than the live version of the game.