Rust Console Edition - 500 Rust Coins
Buy 500 Rust Coins. These can be spent within the Rust Console Edition skin store to purchase new customisation skins. Apply them to your gear, weapons, buildings and more! Rust Coins can only be redeemed and used on the platform through which they were originally purchased.