Runaways Level and Character Pack
Download now to get access to the Runaways Character and Level Pack! In this all-new Runaways comic inspired level pack, players will travel to the undersea Marine Vivarium, where they'll try to escape from the chaos and destruction that their criminal parents - 'The Pride', have brought upon them. Can you repair the Leapfrog vehicle and make your getaway before sinking to the bottom of the sea? Start your own Runaway adventure with playable characters like Nico Minoru, Karolina Dean, Gertrude Yorkes, Old Lace, Molly Hayes, Alex Wilder and Chase Stein.