RP Booster 3-Pack
The RP Booster is an item for Resident Evil Resistance which increases the rate at which the in-game currency, Result Points, are gained. This pack contains 3 RP Boosters. You can use one before a Quick Match game to double the amount of RP gained. Note: The maximum number of RP Boosters you can have is 9,999, and additional Boosters above this number will not be added. * The feature to purchase RP Boosters is not available in some countries due to regional restrictions.