Rooftop Renegade
Rooftop renegade is an action platformer all about speed & flow. Outrun capture through futuristic skyscrapers channelling powerful abilities from your hoverblades. Boost through levels under constant bombardment, avoid dangerous hazards and make split second decisions that mean the difference between a new personal best or total wipeout. Fast And Fluid Gameplay Master precise controls and smooth physics to get into the zone. Blast through levels at high speeds while chaining together abilities and making split-second pathway decisions. Pursued by the sinister Globacorp, avoid capture while avoiding hazards and traps caused by incoming fire from gunners. Everybody Runs, Everybody Guns Gear up to take on challenging levels alone or grab some controllers to disrupt your friends in chaotic offline multiplayer Take turns in up to 3v1 asymmetric rounds to set your best time as the runner while your rivals disrupt you, then take control of the gunner to defend your record. Mix it Up Create new challenges with seed-based generator mode. Enter a keyword to dynamically generate a new level from a variety of worlds, layouts, hazards, and enemy combinations. Pick your perfect loadout and dive into a new run to master.