Rogue Item Pack II
For decades, Ferelden was held captive. The land's freedom was secured in time, but the rebel king did not act alone. Many scoundrels worked to free the kingdom, and then to shape it. Loghain was a notorious bandit before he turned general. Duncan was little better before he joined the Wardens. Now, their powerful relics can be yours! This item pack includes new armor, weapons, and accessories for use by your rogue Hawke and rogue party members.