RoboCop: Rogue City - Alex Murphy Pack
The ''Alex Murphy'' pack throws you into the thick of the action for an even more exhilarating experience. It includes: - The ''OCP Shotgun'' side arm - The hero's damaged armour, taken from the first RoboCop film (cosmetic) - The ''Prototype'' version of the Auto-9 gun (cosmetic)