RiffTrax: The Game
RiffTrax: The Game is a multiplayer party game where players compete to make bad movies funny. Grab your friends and make fun of some of the worst cinematic abominations ever created. RiffTrax has been bringing their comedic commentary to movies for over 15 years - now’s your chance to riff along with them! Do you have what it takes to be the next movie riffing genius?