RIDE 5 - Free Pack 02
The RIDE 5 - Free Pack 02 includes: - Ducati Hypermotard 950 (2019) - MV Agusta Rivale 800 (2016) If you want to navigate bends with ease, the Hypermotard 950 from Ducati is the perfect choice! However, if you prefer an aggressive maxi motard, like a naked bike, hop on the MV Agusta Rivale 800. Drift in style with the Free Pack 02!