RetroRealms: Laurie Strode
Enter into the RetroRealms , a 16-bit pixel art world, to fight your way across multiple levels of terrifying platformer gameplay filled with familiar sights and sounds from the original Halloween film. Test your skills, upgrade your abilities, and confront twisted and fiendish versions of iconic Halloween characters. Engage in epic encounters to overcome the ultimate evil in this sprawling adventure filled with over-the-top action! Expand your adventure by adding another killer character! Tackle the adventure with Laurie Strode, the babysitter who refused to die. Laurie comes with her own play style, weapons, story and achievements! If anyone can show Michael Myers where the real strength lies, it’s Laurie Strode. DISCLAIMER RetroRealms character DLC require the RetroRealms Arcade and at least one RetroRealms game to play.