Resident Evil 7 Teaser: Beginning Hour
You wake up alone on the floor of an abandoned farmhouse. Daylight is quickly fading. You must find a way out. A thrillingly immersive horror experience for the five senses. This full model change to the frightening "Isolated View" player perspective, and photorealistic graphics of the cutting-edge RE Engine mark a new beginning for survival horror. Enter a terrifyingly new world of horror and survive. Warning: Contains scenes of horror and violence. Content may not be suitable for children. HDR enhanced for richer, more luminous colors.* *HDR functionality available on Xbox One S with supported games and TVs.