Reclaimers Outfit Set
This set contains the following downloadable content: ■ Outfit - Raven ■ Outfit - Iris ■ Outfit - Ash ■ Outfit - Angel ■ Outfit - Zanki ■ Outfit - Forge ■ Outfit - Blossom *The contents of this set are also included in the Daemon X Machina: Titanic Scion Digital Deluxe Edition and Super Digital Deluxe Edition. Be careful not to purchase any items twice. *These items will change the appearance of the player character. They are cosmetic and do not affect the character's parameters. *DLC will be accessible in-game after progressing to the necessary point in the story.