Ready or Not: Mission Pass Alpha
Violent crime continues to threaten Los Sueños. Lead your team of highly-trained officers through new high-tension missions and protect the city's residents. Mission Pass Alpha includes three Ready or Not expansions: Home Invasion, Dark Waters and a third expansion launching in 2026. Home Invasion: Following a Category 5 Hurricane, home invasion occurrences are widespread. Lead your team through three new missions. Dark Waters: Command your squad through three new missions off the coast of Los Sueǹos to apprehend international criminals, stop terrorists and infiltrate an abandoned island resort. * Mission Pass Alpha is included with the purchase of the Ready or Not: Digital Deluxe Edition. Base game required to play DLC. Be careful not to make duplicate purchases.