Raskulls Reinforcements 2
It's round two for Raskulls Reinforcements, with four new characters stepping up to race against the best. General Battlebones, proving that seniority means superiority - Robot, who is some twisted scientist's bizarre creation - Witchdoctor, with more curses that you can shake a voodoo doll at and Scurv, the final and dumbest of all the evil henchmen. Race over 4 awesome new tracks and brave through the storm! Collect the final four characters to complete your full Raskulls roster!