RainForest Game Studio Bundle 02
Checkmate Survivor is a top-down automatic shooter game where you control the King on a chessboard where all the other pieces rebel against the King's tyranny. Your mission is to defeat enemy pieces, such as pawns, knights, rooks, and queens, using weapon upgrades, movement, build management, and positioning to face the enemies. Each enemy piece has distinct movement and attack patterns, challenging the player to use tactics and speed to survive and advance. Medieval Quest is a Match-3 Puzzle game infused with RPG mechanics in a fantasy setting. Combine swords, arrows, staffs, and more to defeat enemies and complete challenging quests. Unlock the Archer, the Cleric and the Wizard characters to face and defeat the final Dragon. Slime Color is a platform game that combines precision and puzzles! Control a slime on a journey to unlock colorful doors, needing to open them in the right sequence and at the right time to progress. Test your skills and master each level using your intelligence and reaction time. Take off on a crazy adventure with Stellar Strider, a precision platformer packed with challenges, obstacles, flying saws, lightsabers, aliens, and gravity inversion. A 2D platform game with simple controls and easy to learn. Join Bit's, a small machine built in an underground lab with a big dream: escaping and discovering the world above! The Bit's Escape is a dynamic platformer with simple controls and engaging gameplay.