Predator: Hunting Grounds - Witch Predator
In the dawn of ancient Britannia, during the age of towering stones and untamed wilds, a Scout type Predator stalked the land. Known only as the Witch Predator, she would use her disposable drones, their silent flight scouting the terrain and pinpointing the movements of potential prey. She would discover a group of Celtic warbands; she observed their ruthless raids and brutality against their enemies. With their strength and bravado in full display, it was a challenge she relished. As her hunt began, she adapted her gear, replacing the metallic components of her armor with bone and hide. This would allow her to match their ferocity and fight with warrior pride. Her wild combat cries echoed through the forest, filling the hearts of the Celtic warriors with dread. This DLC grants you the entitlement to the Witch Predator and early access to the Predator Drone gear.