Predator: Hunting Grounds – Valkyrie Predator DLC Pack
To have your trophy claimed by the Valkyrie Predator was seen as a great honor, said to guarantee your passage to Valhalla. Many fought against her in search of glory, but none could best her cunning speed and the force of her god-like weaponry. Now you can play as this mythic hunter with the new Valkyrie Predator DLC pack. This DLC pack includes the premium Predator class with armor tints and early access* to the mighty two-handed Predator weapon, the Norse Hammer.