Pre-order bonus Rebecca T-shirt
This content was previously available to customers who preordered RE0, and is now available for all. Change Rebecca's look with this T-shirt featuring a pre-order exclusive design. Note: Costumes do not affect gameplay. Switch costumes using the Suitcase in the Personal section of the Status screen.