Possum is Hungry Pack
Possum is Hungry is the 3rd installment of the 'Is Hungry' series. Play as a possum searching for food in the urban area! Use your quick movements and agile thinking to grab every edible food you can find! Can you help a woodland critter lost in the city in their quest for eating all they can see for the third time?