Pool Ricochet
Pool Ricochet is a puzzle and billiards game that combines precision, strategy, and physics in fast-paced, addictive challenges. Aim your shot, calculate angles, and use ricochets to destroy all the white targets with just one shot. Use obstacles to create clever trajectories, hit multiple targets in sequence, and complete each level with the fewest possible attempts. Each stage presents a new billiards challenge, demanding reasoning, precise aim, and mastery of angles. The further you advance, the more complex the obstacles become and the more creative your shots will need to be. If you enjoy pool games, billiards, ball games, physics challenges, aiming games, and trajectory puzzles, Pool Ricochet offers an experience that's simple to learn but difficult to master. Prepare your shot, find the perfect angle, and make the ball ricochet across the screen. Can you destroy all the targets in a single shot?