Planet Zoo: Twilight Pack
Creep into the mysterious world of crepuscular animals with the Planet Zoo: Twilight Pack! It features five incredible new species, 200+ detailed new scenery pieces, and the first new career scenario since Planet Zoo launched. Get ready to meet your rascally new residents, including mischievous racoons and cunning foxes. Enhance your park with a generous helping of Twilight-themed props and decorations. And dive into a deep new career scenario set in the beautiful surroundings of Transylvania. FIVE TWILIGHT ANIMALS Introducing the raccoon, red fox, common wombat, striped skunk, and Egyptian fruit bat! Usually found in dens, burrows and caves, you’ll be able to make these adorable species feel right at home by building cosy new habitats for them. Invite visitors to get a glimpse of elusive racoons away from their familiar urban hunting grounds and in more natural-looking settings. Find your favourite red fox from a huge variety of stunning colour morphs, including silver, black, white, cross, and piebald. See how wombats and skunks live, play, and raise their young in burrows. And care for a colony of awesome Egyptian fruit bats in an all-new walk-through exhibit that lets guests step inside as bats soar over their heads. There’s a new enrichment item too – your animals will love playing with the bouncing pumpkin ball! OVER 200 SCENERY PIECES Unleash your creativity with a slew of inspired new scenery. Embrace the night with bubbling cauldrons, spider web props, eye decals, and a variety of carved pumpkins. Construct detailed castles and villages with fresh architectural components including walls, towers, timber and metals. And add creepy foliage including naturally twisted bristlecone pine, shade-loving ivy, ghost fungus and foxglove. Whether adorning a street corner with grinning gargoyles or erecting an imposing wooden portcullis over your zoo entrance, these appealing new scenery pieces capture the spirit of this Planet Zoo pack. Expand your zoo in a different direction and give your guests a whole new area to explore. A NEW CAREER SCENARIO Welcome to Transylvania! Join Nancy in rehabilitating a perplexing zoo where escaped foxes roam freely. Adopt and care for a multitude of different species, build beautiful habitats, and even rescue a Himalayan brown bear from a rich socialite, to reverse the fortunes of your struggling enterprise and get guests flowing through the gates once more. The first career scenario since Planet Zoo’s debut DLC is a deep, rich, and immersive campaign with a uniquely atmospheric edge.