Planet Coaster: Premium Edition
Build your ultimate coaster park with Planet Coaster: Premium Edition! It contains the celebrated base game alongside seven spectacular DLC packs adding an extra 35 rides, 450+ new blueprints, and thousands of fresh scenery pieces. Get nostalgic with vintage attractions, design cinematic stunt shows, create spooky new zones, and much, much more… FEATURING Planet Coaster: Console Edition: Surprise, delight and thrill crowds as you construct your coaster park empire. Magnificent Rides Collection: Contains nine new rides inspired by iconic fairgrounds and theme parks from around the world. Classic Rides Collection: Nine new rides and one variation, from towering coasters to elegant gondolas. World’s Fair Pack: Stunning themes inspired by ten beautiful countries, as well as two new coasters and one new ride. Adventure Pack: Mine cart rides, boat tours, and more feature in this jungle-themed adventure. Studios Pack: Bring the blockbuster experience to life with spectacular stunts and Hollywood props. Vintage Pack: Go old school with lavish Victorian attractions and decorations. Spooky Pack: Test guests’ bravery with two new dark rides, scary scenery, and a ghostly mascot.