Pirate's Booty Pack
Take to the asphalt seas of virtual Steelport in the Scallywagon, complete with crow's nest, while adorning yourself in a full complement of hook hands, peg legs, eye patches, flintlock weapons, and one dandy-looking outfit befitting swabbers and seasoned captains alike!