Pirate Bloopers (Windows)
Welcome to the Pirate heaven! Pirate Bloopers is an isometric action game in the style of "time survival" where you take a control of a ship in the dangerous waters of the Pirate Bay. Your goal is to survive as much waves as possible. Choose a flag to your taste and the color under which you will surf the sea. Use your crossbow to fight with pesky pirates and survive infinite number of waves. Collect gold and upgrade your ship. Brave sailors onboard are ready to travel. The sea is calling!