PAYDAY 3: Houston Breakout Heist
Houston is on trial for a slew of crimes, and Concord is lurking behind the scenes, waiting to snap him up the second the sentence is rendered. Whether you sneak your way through and pass without trace, or smash your way through the judiciary system with your own brand of justice is your choice; either way, Houston has a problem, and it’s your job to solve it. The Houston Breakout Heist is part of the Houston Breakout Bundle.