PAC-MAN
The legendary arcade classic PAC-MAN comes to Minecraft! WAKA-WAKA your way through a-mazeing 3D maze madness! Compete with friends for high scores on 10 challenging stages or build your own in the maze editor. Score big points to unlock new power-ups, like the Laser or TNT. Just make sure to watch out for Inky, Pinky, Blinky, Clyde and... CREEPY?!