Outbreak: The Nightmare Collection
Experience the ultimate apocalypse in Outbreak: The Nightmare Collection. Fight through the remains of Arzt Memorial Hospital in Outbreak as you pick from a wide cast of survivors and attempt to survive the nightmare. Play through the story in the Campaign Mode, fight waves of the undead in Onslaught Mode and then experience small survival horror vignettes in the Nightmares mode. Take the fight for survival to the streets in Outbreak: The New Nightmare. Featuring fixed camera angles and classic survival horror gameplay, you'll need to fight your way out of the infection zone and attempt to find refuge within the mountains. But the survivors will learn a horrible truth in the process... Featuring the full Story mode, the wave based Onslaught experience and the all new Experiments mode which features a unique spin on survival horror. Finally, experience Lydia's fight for survival in Outbreak: The Nightmare Chronicles as she is separated from the survivors and forced to explore a deserted manor alone. Featuring a dedicated story experience with all the trappings of classic survival horror, you'll need to explore, scrounge and battle the undead to survive. Also includes the extra Battle Mode where you must fight your way through each room towards the exit with very limited resources. You only have one life. Can you survive the nightmare?