One Character Edit Voucher (Free)
Character Edit Vouchers allow you to change the appearance of a hunter character once per voucher. Use a voucher at the save data select screen to edit the appearance of an existing hunter. Please note that the name of your hunter cannot be changed. This add-on contains: - Character Edit Voucher (1, free) This ticket gives you a chance to change your character's appearance any way you like, for free! Note: - This add-on content can only be obtained once. - Each voucher is consumed upon saving the edited character. - You can edit hair, eyebrow colour, facial hair, makeup and clothing from the Item Box without using a voucher.