Official Expansion (Gold)
Extend your gaming experience with the new official extension for Farming Simulator 15! This DLC contains a large new East European playground and 20 additional vehicles and equipment from Rostselmash, Zetor, Tatra, Kverneland and Farmtech! Once downloaded, the additional content is available in the in-game shop. Be sure to have sufficient in-game funds to buy the machinery.