Oddsparks - Making Music
Build. Automate. Compose. Strike up the band and march to the beat of your own automation in the Making Music DLC for Oddsparks: An Automation Adventure! This playful yet powerful DLC introduces a brand-new musical system that lets you turn your factory into a fully orchestrated machine of rhythm and melody. Let your creativity resonate. Add music to your mechanics, and harmony to your hustle! Compose as You Build Every Spark step can now strike a chord, literally! Use Musical Pressure Plates to play sounds as Sparks pass by, and control Musical Speakers through the logic systems to bring complex arrangements to life. Timing is Spark-based, and every existing item can now be used to create different sounds. Craft Your Instruments & Sounds Unleash your musical creativity! Unlock the Musical Workstation and craft a complete set of 12 musical notes and 2 octave markers. And there's more: Your Sawbench can now fashion four charming toy instruments (piano, flute, lute, and xylophone), ideal for bringing a touch of melody to your workshops. Set the Stage Want to see your Sparks rock out? Build the Spark Showcase - Band, a dedicated concert stage where your Sparks perform together in sync.