To celebrate reaching the 15 million user milestone, we're releasing this Moonlight Scroll x15 pack! Contents: - 15 Moonlight Scrolls Moonlight Scrolls can be used to obtain different customization items for your avatar, including costumes, weapons, and Ninja Tools! As with other games in the series, scrolls can be unsealed by appraising them at the Ninja Tools Shop. *When appraising these scrolls, you can receive items equal in rarity to the Esoteric Scrolls you get in the game. *After downloading this content, you can receive in-game items by appraising your Moonlight Scrolls at the Ninja Tools Shop.