Ninja Warrior Epic Quest
Explore wonderfull worlds as you lead Ninja Buddy in his quest to save Princess Zebda. Show your skills to master hostile monsters, deadly mechanics and powerfull bosses. Make your way through increasingly challenging levels in this Super Mario game-like. Main Features: -30 Lengthy levels throughout different worlds -Bosses at each levels -Cute Sprites and Animations -Collect coins to upgrade your character in the virtual shop (all games features available without any extra purchase, you play to win!) -Many Different ennemies -Multi-skilled Ninja: sword, dart, dash, wall climbing... -Dedicated Musics and Sound FX (optional) -Easy to use Keyboard or Gamepad controls Ready for an Epic Adventure ?