NG3RE Costume Pack
NINJA GAIDEN 3: Razor's Edge heats up the action with new costumes for the following characters: "Spirit of the Fighter" for Hayabusa "Infiltrator" for Ayane "Hot Police" for Momiji "Tropical Sailor" for Kasumi These costumes can be used by all characters in Chapter Challenge and Ninja Trials, and by Hayabusa and Ayane in Story mode.