NBA 2K26 Season Pro Pass
Score additional content with the NBA 2K26 Season Pro Pass*, featuring 40 earnable premium rewards. *NBA 2K26 Pro Passes and Hall of Fame passes are available for separate purchase and require base game, internet connection and NBA 2K account. Paid premium passes unlock additional rewards for the season that are earnable through gameplay. Progress and rewards reset at the end of each season. Certain features of the game, including online multiplayer, communication and other online features, may not be accessible by Xbox child accounts. At Xbox, a child means players under the age of 13, unless local laws specify differently. Play Now, MyLeague, MyNBA, and WNBA are available offline.