Mysteria Ecclesiae
Travel to the secluded Sedletz Monastery and investigate the mystery behind a deadly disease. Embark on a brand new storyline, rich in fresh quests, intriguing characters and unexpected endings. Henry plays detective to uncover the secrets of a quarantined monastery; resources are scarce and every shadow could hide a peril, will you be able to solve the mystery and stop the outbreak? Explore a brand new location, the fascinating Sedletz Monastery, and meet its secretive inhabitants. A sudden epidemic has hit the area and it’s imperative to find the origin. Guide Henry across a rich cinematic quest that will test your deductive and sleuthing skills alike; discover a new outfit, weapon, potions and books, and master your way through to solve the mystery. Careful though, there’s more here than meets the eye… Mysteria Ecclesiae is the third story expansion for Kingdome Come: Deliverance II and is included for Expansion Pass and Gold Edition owners.