My Friend Peppa Pig: Pirate Adventures
More of your favourite characters are coming to Peppa’s world – and they have exciting adventures to share with you! So open the door to new places, new faces, and more ways to play in My Friend Peppa Pig: Pirate Adventures. Let’s set sail on this very special pirate adventure where you can ride aboard Captain Hog's boat and hunt for hidden treasure! Explore new locations such as Molly Mole's underground burrow, or visit Belinda Bear’s house for breakfast! There's a whole world of new stories to experience, from dancing at Danny Dog's birthday party to play pretend on Treasure Island! Along the way, you can try activities like hula hooping, flying a kite, raising a pirate flag, talking with Polly Parrot, and over 30 more new interactions. Your adventure awaits – what will you and Peppa Pig do next?