MOUNTAIN COURSE
Go mountain climbing while watching out for ghost trains that suddenly close in! Blazing through this technical mountain-like route requires advanced control technique. But beware ghost trains that take a shortcut and suddenly close in on Pac-Man if you pull too far ahead. Be one of the first to beat this new course and then try your hand at getting the highest score in the world! This add-on includes 8 modes: Score Attack (5 Minutes), Time Trial, and six different Time Trial (Short) games!Add-on included in the All You Can Eat Add-on Pack and Edition.