Morituri Pack
Morituri pack includes five all new maps and a new Gladiator skin, “Oswald.” Infiltrate an enemy camp to subvert the barbarian invasion on “Beacon,” and fight fire with fire in ancient Egypt on “False Gods.” “Revolution,” challenges you bring light to a dying empire and restore the glory of Rome. Two new Survival maps challenge you to kill to survive. Finally, Solo mode has five new maps to play.