MORDHAU - Grotesque Set
This exclusive set includes unique parts for every item slot with a full range of customization. Inspired by Milanese renaissance armorers, the Grotesque set represents monsters and creatures from the depths. The brand new Grotesque two handed mace is also included to complete this unique dark paladin look.