Moonbringer
Moonbringer is a shoot 'em up that blends a top-down action shooter with roguelite elements. Control an auto-firing ship and navigate three worlds, facing waves of different enemy types and bosses. Shoot them down, grab all the loot you can, and when you die, spend your resources on the skill tree to unlock new abilities and upgrades that make your ship more powerful. Expect things like a fury bar that activates berserk mode, powerups with new bullet types, support units that join you in battle, perks that grant more damage and attack speed, and much more. You don't have to pick just one. You can have it all.