Monster Energy Supercross 25 - 2-Stroke Bikes Pack I
Get ready to unleash the raw power and speed of 2-stroke engines! Hop on and dominate the track in your respective classes with 5 new bikes in the 2-Stroke Bikes Pack I: - Yamaha YZ 125 (2024), 250 class - Yamaha YZ 250 (2024), 450 class - KTM 250 SX (2024), 450 class - Kawasaki KX 250 (2007), 450 class - Honda CR 250 (2007), 450 class This DLC is included in Monster Energy Supercross 25 - Season Pass.