Minecraft Spooky Bundle
PLEASE NOTE: if you already own some or all of the packs included here, you will still be charged the full price of this bundle regardless of any previous ownership. No tricks, just 3 seasonal treats all rolled into one! This bundle collects the Halloween Mash-up, Halloween Battle Map and Campfire Tales Skin Pack - a trio of grisly delights guaranteed to haunt your dreams!