Minecraft: Sonic Add-On
Sonic-boom into ANY world with this thrilling Add-On! Transform into Sonic, Knuckles, Tails, Amy and Shadow! Run at the speed of sound, smash blocks, collect Rings and bop mobs like they're Badniks. Build your own levels with springs, spikes and dash panels!