Minecraft Merry Bundle
PLEASE NOTE: if you already own some or all of the packs included here, you will still be charged the full price of this bundle regardless of any previous ownership. Tear off the tinsel and open up this gift-wrapped bundle containing seasonal treats: the Festive Mash-up Pack, the Festive Skin Pack and the newly released Festive Battle Map. Wintry wonder awaits within!