Mel The Cat Complete Adventure
Included in this bundle: -Mel The Cat -Mel The Cat (Windows) -Mel The Cat (Xbox One) -Mel The Space Cat -Mel The Space Cat (Windows) -Mel The Space Cat (Xbox One) -Mel The Pyramid Cat -Mel The Pyramid Cat (Windows) -Mel The Pyramid Cat (Xbox One) Join Mel, a brave and determined cat, in three complete platforming adventures filled with charm, danger, and precision-based challenges. Across 40 handcrafted levels in each game, help Mel survive dangerous worlds on Earth, explore hazardous alien planets in space, and uncover the secrets of ancient pyramids in the desert. Run from danger as you dodge spikes, deadly cannons, laser hazards, cursed traps, flying enemies, and magical obstacles while escaping from the relentless Theo. With easy-to-learn controls and steadily increasing difficulty, your reflexes, timing, and platforming skills will be constantly tested. Travel through a wide variety of colorful and dangerous environments, from natural landscapes and vibrant cosmic worlds to mysterious Egyptian-inspired ruins packed with treasures, traps, and surprises. Prove your mastery in this fast-paced platforming bundle.