Maximum Football - 500 Max Stacks
Max Stacks Virtual Currency - 500 Purchasable virtual currency that can be used in-game to buy Maximum Pro League Card Packs along with Premium Cosmetics, Season Passes, and Tickets. This content requires the base game Maximum Football on Xbox Series X/S / Xbox One in order to play.