Deluxe Edition contains: Pathfinder Elite Weapon Set (4) Shoot your way through Andromeda with this unique set of weapons. 2 Nomad Skins (in May 2017) 2 Pathfinder Casual Outfits (1 available now; 1 in May 2017) Look your best while aboard the Tempest and docking at different friendly locations. Scavenger Armor A unique look for the Pathfinder while exploring dangerous, new planets. Pet Pyjak Everyone’s favorite space monkey is back and can join you aboard the Tempest. Digital Soundtrack Listen to the iconic music of Mass Effect anywhere with a file download. Multiplayer Deluxe Launch Pack Start Day 1 Co-Op play with the MP Deluxe Launch Pack which includes items to kick start your progress. (redeemed instantly)