The Resurgence Multiplayer Expansion brings a grudge to the fight! It provides two new maps to reconquer: Firebase Condor’s moon base and Firebase Hydra’s hydroelectric dam. It also enables reinforcement packs that offer six new classes from species that have lost lives or whole planets to the Reapers: the Batarian Sentinel, Batarian Soldier, Geth Hunter, Geth Engineer, Krogan Battlemaster, and Asari Justicar. The packs’ new weapons are the Geth Plasma SMG, Striker Assault Rifle, and Kishock Harpoon Gun. Also, four new equipment items enhance weapon stability, melee damage, headshot damage, and shield regeneration.