Marvel vs. Capcom: Infinite - Spencer Gottfried Costume
Gottfried Groeder used stolen information to build his own bionic arm, which made him a thorn in Spencer's side on several occasions. If Spencer had taken Gottfried's outfit, it would look something like this!