Mars Survivor: Green Gun
With this DLC, you'll get: - A superb Starstrider Garb - An exceptional Deimos SMG - An exceptional Tharsis Overalls - A great Tharsis Visage - A great Lumina Carrier - 36 clothing scrap - 24 gun scrap - 500 gems - 150 plastic - 75 battery - 40 silicone Raise your chances of survival with a new gun and armor!